Se connecter avec
S'enregistrer | Connectez-vous

NVIDIA GeForce 3D Vision Kit

Dernière réponse : dans Matériel

Bonjours j'ai quelque question a vous posé car je n'est trouver réponse sur aucun topic :sweat:  !

Alors c'est quelque question au sujet du Kit GeForce 3D Vision de NVIDIA (des lunette spécial avec driver et pilote spécial pour voir vos jeux en 3D!)

Voici mes question en espèrent que vous pourrer m'éclaircir les idées :)  !

Donc !

Ce Kit est-il compatible avec Windows XP ?

Une GeForce 9800 GT suffi pour avoir une bonne qualité ?(je pense que oui car c'est l'une des meilleures carte graphique du moment ^^)

Quel serait l'écran 22Pouce 120Hz (et 2 MS de pref) le mieu adapté a ces lunettes ?
(Lien d'achat et nom de la référence si possible ^^)

Et une dernière question !

Ou acheter ses lunettes :sweat:  ! ? Oui c'est bête mais j'ai chercher partout sur le net :fou:  ! (En savant qu'il n'y a que NVIDIA qui les vends !) Je n'est pas trouver sur le site de NVIDIA :'(  a part sur google un lien http://www.nvidia.com/object/product_GeForce_3D_VisionK...
Mais c'est en anglais hors j'aimerai le commander en Français xD !

Un lien de vente serait le bienvenue car trouver ca sur leur site est un vrai supplice !

Si si je vous jure aller essayer ^^ !

Merci d'avance !

J'attend impatiemment vos réponse, et si quelqu'un possède ces lunettes qu'il me fasse partager ses impression :)  !

Sur ceux bonne journée (soirée) et a toute !

:hello:  :hello:  :hello:  :hello:  :hello:  :hello:  :hello:  :hello:  :hello:  :hello:  !

Autres pages sur : nvidia geforce vision kit

Lassé par la pub ? Créez un compte

Alors :
- ce kit n'est (à ma connaissance) pas encore vendu en France, mais qu'aux USA
- une 9800GT suffirait, d'après les tests
- des écrans 22" à 120Hz, y'en a pas des masses : Samsung 2233RZ ou ViewSonic VX2265wm. Ce sont des écrans relativement cher, vu leurs caractéristiques...
- pour info, cette techno n'est pas encore au point...
- Ca fait cher l'ensemble.

en + pas compatible XP il faut Vista...

Minimum system requirements

Microsoft® Windows® Vista 32-bit or 64-bit
Intel® Core™2 Duo or AMD Athlon™ X2 CPU or higher
1GB of system memory. (2GB is recommended)
100 MB free disk space
GeForce 3D Vision-Ready displays devices
Desktop Displays
Samsung® SyncMaster 2233RZ 120 Hz LCD display
ViewSonic® FuHzion™ VX2265wm 120 Hz LCD display

100 Hz and higher analog CRTs
DLP HDTVs
Mitsubishi® 1080p DLP® Home Theater TV: WD-57833, WD-60735, WD-60C8, WD-65735, WD-65736, WD-65C8, WD-65833, WD-65835, WD-73735, WD-73736, WD-73833, WD-73835, WD-73C8, L65-A90
Projectors
DepthQ® HD 3D Projector by LightSpeed Design, Inc.
NVIDIA GeForce GPUs
GeForce GTX 200 Series
GeForce GTX 295
GeForce GTX 285
GeForce GTX 280
GeForce GTX 260
GeForce 9 Series
GeForce 9800 GX2
GeForce 9800 GTX+
GeForce 9800 GTX
GeForce 9800 GT
GeForce 9600 GT
GeForce 8 Series
GeForce 8800 Ultra
GeForce 8800 GTX
GeForce 8800 GTS
GeForce 8800 GT

Note: GeForce 3D Vision currently supports 2-way NVIDIA SLI®. A future driver update will support 3-way and Quad SLI.

Supported Microsoft DirectX® Games
View the complete list of certified games.

If you are a GeForce 3D Vision kit owner, make sure you register your product here to gain access to exclusive content only available with GeForce 3D Vision.

Documentation:
User Guide
Quick Start Guide
Health Warning
Tips and Tricks
To download the latest GeForce 3D Vision drivers, please click here.

Medusa Stereoscopic 3D Demo by NVIDIA®
The Medusa demo is a NVIDIA's interpretation of the legendary snake-headed woman whose venomous gaze turned her victims to stone. You'll see we've taken a few liberties on this mythological tale.

Medusa was designed to showcase the power and performance of NVIDIA® GeForce® GTX 200 Series GPUs... Taking your gaming and effects beyond levels previously seen before.

This is a new version optimized for NVIDIA® GeForce® 3D Vision™, allowing you to view the latest 3D technology in full stereoscopic 3D.

Download the Medusa Stereoscopic 3D Demo

NVIDIA Stereoscopic 3D Video Player
The NVIDIA Stereoscopic 3D Video Player will let you experience immersive 3D movies with GeForce 3D Vision. This software is installed when you run the GeForce 3D Vision Demonstration Disc. For a list of 3D movies to download, please check out the 3D Movies Demo page.

Download the latest NVIDIA Stereoscopic 3D Video Player.
If you purchased GeForce 3D Vision directly from NVIDIA through the e-store, visit http://www.nvidia.com/support.
Registration
Warranty
If you purchased GeForce 3D Vision from another distributor or manufacturer, please contact them directly.

Knowledgebase
Our knowledgebase is available online 24x7x365 and contains answers to the most common questions and issues.

User Forums
Discuss NVIDIA based products, talk about the latest technologies, and share interesting issues, tips and solutions with your fellow NVIDIA users.
Lassé par la pub ? Créez un compte